Σάββατο 23 Απριλίου 2016

Κλήρωση δώρων στους μαθητές μας στις 22/4/2016

Την Παρασκευή 22 Απριλίου 2016, τελευταία ημέρα πριν απ' τις διακοπές του Πάσχα, αποφασίσαμε, ως Σύλλογος Διδασκόντων, σε συνεργασία με τον Σύλλογο Γονέων, να κάνουμε γιορτινό το κλίμα εν όψει των άγιων ημερών που έρχονται, προκειμένου οι μαθητές μας να νιώσουν λίγο καλύτερα μέσα στις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι οικογένειές τους όλο αυτό το διάστημα. Έτσι, συγκεντρώσαμε όλους τους μαθητές στην Α.Π.Χ. τις δύο (2) τελευταίες ώρες και κληρώσαμε τα 23 δώρα που δεν τα αναζήτησαν οι τυχεροί της λαχειοφόρου κλήρωσής μας πριν απ' τις διακοπές των Χριστουγέννων. Για το σκοπό αυτό, ο Κος Παναγιωτόπουλος  σε συνεργασία με το 15/μελές μαθητικό Συμβούλιο, είχαν ετοιμάσει ονομαστικούς λαχνούς για όλους τους μαθητές μας, ώστε από την κλήρωση να αναδειχτούν εύκολα οι 23 τυχεροί μαθητές για τα ισάριθμα δώρα μας. Πράγματι, σε κλίμα χαράς και γλυκιάς προσμονής, οι μαθητές χαίρονταν τη διαδικασία και με ενθουσιασμό χειροκροτούσαν κάθε τυχερό συμμαθητή τους που έβγαζε η κληρωτίδα! Με το πέρας της διαδικασίας, το κλίμα ήταν πλέον γιορτινό, οι μαθητές χαρούμενοι και χαλαροί και σε τέτοιο κλίμα κλείσαμε με τις ευχές του Δ/ντή, που συντόνιζε τη διαδικασία, προς τους μαθητές μας και τις οικογένειές τους. Με τη σειρά τους οι μαθητές ευχήθηκαν στους καθηγητές τους και αποχώρησαν χαρούμενοι απ' το σχολικό τους χώρο για τις γιορτινές μέρες του Πάσχα.
Ανοίξτε τον παρακάτω σύνδεσμο, με τις αναμνηστικές φωτογραφίες της ανωτέρω δράσης μας:

Αναγόμωση Πυροσβεστήρων

Την Παρασκευή 22 Απριλίου 2016, το σχολείο, όπως κάθε χρόνο, προέβη στην αναγόμωση των πυροσβεστήρων του (15 συνολικά), στα πλαίσια της διαρκούς του μέριμνας για την μέγιστη δυνατή ασφάλεια των μαθητών και του προσωπικού του.

Σάββατο 16 Απριλίου 2016

15-4-16 / Ημερήσια εκδρομή σε Λίμνη,Τύμβο Μαραθώνα-Σχινιά-Νέα Μάκρη και Οικονομικός Απολογισμός

Την Παρασκευή 15 Απριλίου 2016, πραγματοποιήσαμε την ημερήσια εκδρομή μας στη Λίμνη και τον Τύμβο Μαραθώνα, στο Σχινιά και στη Νέα Μάκρη. Η εκδρομή κύλησε πολύ ωραία και οι μαθητές, κατά γενική ομολογία, χαλάρωσαν και χάρηκαν τις βόλτες τους, τα φαγητά, τα αστεία τους. Αρχικά περάσαμε από το Φράγμα-Λίμνη Μαραθώνα και συνεχίσαμε για την παραλία του Σχινιά, όπου κάναμε στάση για 1 περίπου ώρα. Φεύγοντας, περάσαμε από τον Τύμβο Μαραθώνα και κατευθυνθήκαμε προς τον κύριο προορισμό μας, την παραλία της Νέας Μάκρης. Εκεί φτάσαμε στις 12:30 μ.μ. και οι μαθητές είχαν 6 ώρες στη διάθεσή τους να περπατήσουν, να γνωρίσουν το μέρος, να αστειευτούν, να φάνε, να χαλαρώσουν. Από το πρωί και καθ' όλη τη διάρκεια της μέρας ο καιρός ήταν πολύ καλός με ηλιοφάνεια και ζέστη, θυμίζοντάς μας ότι το καλοκαιράκι ξεκίνησε και τελειώνει σιγά σιγά και η φετινή σχολική χρονιά. Στο σχολείο επιστρέψαμε στην προγραμματισμένη ώρα και  οι μαθητές μας πήραν το δρόμο για τα σπίτια τους, κουρασμένοι αλλά χαρούμενοι. Επικεφαλής της πολύ όμορφης αυτής εκδρομής ήταν ο Δ/ντής, Κος Ρουκουτάκης Δημ., και αναπληρωματική, η Υπ/ντρια, Κα Κονταξή Αναστ.. Συνόδευσαν επίσης οι Καθηγητές, Κα Κουτέλα Χρ., Κα Βεργαδή Μ., Κα Πετρίδου Δ., Κα Βελάνα Αν., Κα Τασούλα Β., Κα Μπούκη Ελ., Κος Βασιλείου Αν., Κος Αμπελογιάννης Ιωάν., Κος Ζαχαριουδάκης Στ., Κος Μεταξάς Ν.. 
Οι φωτογραφίες που ακολουθούν θα μας θυμίζουν για καιρό την όμορφη αυτή εκδρομή μας:
https://drive.google.com/folderview?id=0B6IAKM7YieQzZFFseFlFb181Q0k&usp=sharing

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ
Συγκεντρώσαμε 175 θετικές δηλώσεις από τα 9 τμήματα όλων των τάξεων: (Α1=20, Α2=20, Α3=19, Β1=18, Β2=19, Β3=20, Γ1=22, Γ2=18, Γ3=19). Χρήματα έφεραν 169 μαθητές και έτσι συγκεντρώσαμε: 169 x 8 = 1.352 ευρώ. Στην επίσκεψη ήρθαν 169 μαθητές.
Ξοδέψαμε:
1. Στα 3 τουριστικά λεωφορεία (60/άρι, 62/άρι, 76/άρι) μεταφοράς των μαθητών: 1.290 ευρώ (με Φ.Π.Α), βάσει της ήδη αναρτημένης στο blog προσφοράς.
2. Επίσης, δώσαμε 17 ευρώ σε 3 μαθητές μας, για έξοδά τους στην εκδρομή.
Σύνολο εξόδων: 1.290 + 17 = 1.307 ευρώ.
Μερικό Υπόλοιπο: 1.352 - 1.307 = 45 ευρώ. 
Απουσίασαν δικαιολογημένα 6 μαθητές [Αγαπητός Χρήστος (Α1), Κυριτσάς Πέτρος (Α2), Τσονόπουλος Παρασκευάς (Β3), Καρασιώτος Χαράλαμπος (Γ1), Κουλούρη Μαρία (Γ1), Λιάπης Γεώργιος (Γ2)] και θα τους επιστραφούν τα χρήματα (6 Χ 8=48 ευρώ).
Έτσι, συνολικά, 45-48= 3 ευρώ έλλειμμα (καλύφθηκε από υπόλοιπα προηγούμενων επισκέψεων). 

Πέμπτη 14 Απριλίου 2016

Ενημέρωση Μαθητών Γ΄ Τάξης από ΚΕΣΥΠ Ιλίου για το Νέο Λύκειο (ΓΕΛ-ΕΠΑΛ)

  Την Τρίτη 12 Απριλίου 2016, μετά από συνεννόηση, μας επισκέφθηκε η Υπεύθυνη ΚΕΣΥΠ Ιλίου, Κα Οικονομάκου Παναγιώτα και ενημέρωσε διεξοδικά τους τελειόφοιτους μαθητές μας (Γ΄Τάξη), στην Α.Π.Χ. μας, για το νέο Λύκειο (ΓΕΛ-ΕΠΑΛ). Με τη χρήση και των ηλεκτρονικών μέσων της ανακαινισμένης Α.Π.Χ., η ενημέρωση ήταν πλήρης και κατατοπιστική και οι μαθητές πήραν υπεύθυνες απαντήσεις σε κάθε ερώτημα που υπέβαλαν. Η Κα Οικονομάκου κάθε χρόνο μας τιμάει με την παρουσία της, προκειμένου οι μαθητές της Γ΄ Τάξης να είναι απολύτως έτοιμοι να επιλέξουν τον τύπο Λυκείου που τους ταιριάζει. Το ίδιο κάνει κάθε χρόνο και για τα παιδιά του Δημοτικού που ετοιμάζονται να διαβούν το κατώφλι του Γυμνασίου. Στο τέλος της ενημέρωσης, συνεχάρη τους μαθητές της Γ΄ Τάξης για τη στάση και το ενδιαφέρον που επέδειξαν αλλά και το επίπεδο των ερωτήσεων που της υπέβαλαν, εισπράττοντας δικαίως το ευχαριστήριο χειροκρότημα των μαθητών. Την ενημέρωση προλόγισε ο Δ/ντής του σχολείου και παρευρέθησαν οι Υπεύθυνοι καθηγητές μας ΣΕΠ, Κος Βασιλείου Αναστάσιος (ΠΕ01) και Κα Τσιούλου Κων/να (ΠΕ16). Παρούσα επίσης, συνοδεύουσα τους μαθητές μας, ήταν η Κα Βουρτσιάνη Μαρία (ΠΕ02). Ευχαριστούμε θερμά την Κα Οικονομάκου και για τη φετινή σαφή, ολοκληρωμένη και με πραγματικό ενδιαφέρον για τους μαθητές μας  ενημέρωσή της. 
Ανοίξτε τον ακόλουθο σύνδεσμο με φωτογραφίες από την ενημέρωση αυτή:

Σάββατο 9 Απριλίου 2016

Εκπαιδευτική Επίσκεψη Προγραμμάτων στο Δ.Θ.Πειραιά και στη μαρίνα Φλοίσβου.

  Την Πέμπτη 7 Απριλίου 2016, οι μαθητές - μέλη των δύο εγκεκριμένων Προγραμμάτων του σχολείου μας για το σχολικό έτος 2015-16, της Αγωγής Σταδιοδρομίας και του Πολιτιστικού, επισκέφθηκαν το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά και τη μαρίνα του Φλοίσβου. Οι μαθητές-μέλη του 1ου Προγράμματος είχαν την ευκαιρία να παρατηρήσουν τη Διακόσμηση του Θεάτρου ενώ οι μαθητές του 2ου το φυσικό χώρο μιας Θεατρικής παράστασης και τη σκηνογραφία. Κατά ομολογία όλων των μαθητών, το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά ήταν ό,τι καλύτερο είχαν δει μέχρι τώρα, ένα πραγματικό στολίδι για την πόλη του Πειραιά. Για την ιστορία του ανακαινισμένου αυτού επιβλητικού  κτίσματος-Θεάτρου, οι μαθητές ενημερώθηκαν διεξοδικά απ' τους συνοδούς τους κατά τη διάρκεια της μετάβασής τους εκεί. Στη συνέχεια, η αποστολή μετέβη στη μαρίνα του Φλοίσβου για χαλάρωση και ψυχαγωγία. Εκεί οι μαθητές με τους συνοδούς τους περπάτησαν δίπλα στη θάλασσα με τα παροπλισμένα αλλά  καλοδιατηρημένα πλοία του πολεμικού μας ναυτικού ("Αβέρωφ", "Κουντουριώτης" κ.ά.), που οι αγώνες τους για εθνική ανεξαρτησία και ελευθερία, χαράχτηκαν με χρυσά γράμματα στην ένδοξη ιστορία του νεότερου ελληνισμού. Πιο δίπλα ήταν αγκυροβολημένα πολλά και εντυπωσιακά σκάφη αναψυχής, που, όπως ήταν λογικό, έδωσαν λαβή για πολλά σχόλια (....!), λόγω της δυσμενούς οικονομικής συγκυρίας στην οποία βρίσκεται η χώρα μας. Θετική εντύπωση προκάλεσε σε όλους η καθαριότητα και η προσεγμένη αισθητική του όλου χώρου, που ενισχυόταν ακόμη και απ' τη χρωματική και αρχιτεκτονική ομοιομορφία των καταστημάτων εστίασης της μαρίνας. Εκεί μαθητές και συνοδοί χαλάρωσαν και δροσίστηκαν, αφού και ο καιρός ως σύμμαχος, φρόντισε να θυμίσει σε όλους ότι το ηλιόλουστο ελληνικό καλοκαίρι βρίσκεται επί θύραις! Η επιστροφή στο σχολείο τούς βρήκε όλους χαρούμενους και ικανοποιημένους με όσα είδαν και βίωσαν. Συνοδοί στη επίσκεψη ήταν ο Δ/ντής, Κος Ρουκουτάκης Δ., ως Υπεύθυνος του 1ου προγράμματος, η Κα Κουτέλα Χ., ως Υπεύθυνη του 2ου προγράμματος και οι Καθηγητές, Κα Βουρτσιάνη Μ., Κος Βασιλείου Αν. και Κος Χουζούρης Δ..
  Τα έξοδα μετάβασης και επιστροφής των μαθητών της εκπαιδευτικής αυτής επίσκεψης καλύφθηκαν εξ' ολοκλήρου από το σχολείο, προκειμένου να συμμετάσχουν όλοι οι μαθητές των προγραμμάτων, που αφιέρωναν 2 ώρες εβδομαδιαίως απ' τον προσωπικό τους χρόνο, καθ' όλη τη διάρκεια του σχολικού έτους, δραστηριοποιούμενοι στις θεματικές των προγραμμάτων τους. Με τον τρόπο αυτό, το σχολείο τούς επιβραβεύει για τη συμμετοχή και προσφορά τους στις σχολικές δραστηριότητες.
Στον ακόλουθο σύνδεσμο, δείτε ενδεικτικές φωτογραφίες απ' την πετυχημένη εκπ/κή αυτή επίσκεψη:

Τρίτη 29 Μαρτίου 2016

Φύλλα Εργασίας Καθηγήτριας και Εργασίες μαθητών

  Αυξάνονται σιγά σιγά οι αναρτήσεις στην παρούσα ετικέτα, με εισηγήσεις, προτάσεις, εργασίες Καθηγητών, αλλά και με ιδιαίτερα αξιόλογες Εργασίες μαθητών, που ανταποκρινόμενοι στις προτάσεις των καθηγητών τους, ερευνούν, προβληματίζονται, στοχάζονται, δημιουργούν. Το παρακάτω υλικό, που σας προτείνουμε να επισκεφθείτε και να μελετήσετε, προέρχεται απ' τη Φιλόλογό μας, Κα Καρούνια Ευγενία, που πάντα με αγάπη στο έργο της, έχει τον τρόπο να κινητοποιεί δημιουργικά τους μαθητές της. [ΝΕΟ: Επισκεφθείτε και το υπέροχο blog της Καθηγήτριάς σας: http://www.filologikaek.blogspot.gr ]
Ανοίξτε και μελετήστε τους ακόλουθους συνδέσμους:
1. Δύο Φύλλα Εργασίας της Καθηγήτριας προς τους μαθητές, στην "Ελένη" του Ευριπίδη (Γ΄ Τάξη):

2. Δύο Φύλλα Εργασίας της Καθηγήτριας προς τους μαθητές, στα Αρχαία Ελληνικά από το πρωτότυπο  (Α΄ Τάξη):  http://www.slideshare.net/mrsevi/8-1215-1-59135811
και 11η ενότητα: http://www.slideshare.net/mrsevi/11-60723055

3. Δύο Εργασίες από δύο ομάδες Μαθητών, στην "Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή", στην ενότητα "Κοινωνικά Προβλήματα" και συγκεκριμένα στη θεματική "Οικονομική Κρίση - Ανεργία" (Γ΄ Τάξη):
http://www.slideshare.net/mrsevi/ss-59904106

4. Δύο Εργασίες από δύο ομάδες Μαθητών, στην "Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή", στην ενότητα "Κοινωνικά Προβλήματα" και συγκεκριμένα στη θεματική "Χρήση ουσιών" (Γ΄ Τάξη):
http://www.slideshare.net/mrsevi/ss-60231183
http://www.slideshare.net/mrsevi/ss-60230448

5. Εργασία από ομάδα Μαθητών, στην "Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή", στην ενότητα "Κοινωνικά Προβλήματα" και συγκεκριμένα στη θεματική "Περιβαλλοντολογικά προβλήματα" (Γ΄ Τάξη):
http://www.slideshare.net/mrsevi/ss-60229645

6.  Εργασία από ομάδα Μαθητών, στην "Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή", στην ενότητα "Κοινωνικά Προβλήματα" και συγκεκριμένα στη θεματική "Τροχαία ατυχήματα" (Γ΄ Τάξη):
http://www.slideshare.net/mrsevi/ss-60229851

7. Εργασία-Video από ομάδα μαθητών, στην "Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή", στην ενότητα "Κοινωνικά Προβλήματα" και συγκεκριμένα στη θεματική "Μετανάστευση-προσφυγικό" (Γ΄Τάξη):
https://youtu.be/-bXvRbabDZE

8. Εργασία από ομάδα Μαθητών, στην "Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή", στην ενότητα "Κοινωνικά Προβλήματα" και συγκεκριμένα στη θεματική "Ρατσισμός-Σχολικός εκφοβισμός" (Γ΄ Τάξη):
http://www.slideshare.net/mrsevi/ss-60622562

9. Εργασία από ομάδα Μαθητών, στην "Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή", στην ενότητα "Κοινωνικά Προβλήματα" και συγκεκριμένα στη θεματική "Μετανάστευση-Εργασία" (Γ΄ Τάξη):
http://www.slideshare.net/mrsevi/ss-60416758

10. Εργασία από ομάδα Μαθητών, στην "Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή", στην ενότητα "Κοινωνικά Προβλήματα" και συγκεκριμένα στη θεματική "Πρόσφυγες Πολέμου" (Γ΄ Τάξη):
http://www.slideshare.net/mrsevi/ss-60342685

11. Εργασία από ομάδα Μαθητών, στην "Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή", στην ενότητα "Κοινωνικά Προβλήματα" και συγκεκριμένα στη θεματική "Ρατσισμός" (Γ΄ Τάξη):
http://www.slideshare.net/mrsevi/ss-60818792

12. Δύο Εργασίες από Μαθήτρια, στην "Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή", στην ενότητα "Κοινωνικά Προβλήματα" και συγκεκριμένα στις θεματικές "Αθλητισμός και Βία" και "Βία και Εγκληματικότητα" (Γ΄ Τάξη)http://www.slideshare.net/mrsevi/ss-60699469
http://www.slideshare.net/mrsevi/ss-60699302

13. Εργασία-Video από Μαθήτρια, στην "Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή", στην ενότητα "Κοινωνικά Προβλήματα" και συγκεκριμένα στη θεματική "Οικονομική Κρίση" (Γ΄Τάξη):

14. Εργασία από ομάδα Μαθητών, στην "Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή", στην ενότητα "Κοινωνικά Προβλήματα" και συγκεκριμένα στη θεματική "Αθλητισμός και Βία" (Γ΄ Τάξη):

15. Εργασία από ομάδα Μαθητών, στην "Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή", στην ενότητα "Κοινωνικά Προβλήματα" και συγκεκριμένα στη θεματική "Χρήση ουσιών" (Γ΄ Τάξη):

16. Εργασία από ομάδα Μαθητών, στην "Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή", στην ενότητα "Κοινωνικά Προβλήματα" και συγκεκριμένα στη θεματική "Ρατσισμός" (Γ΄ Τάξη):

Το ιστολόγιο της σχολικής μας κοινότητας συγχαίρει όλους τους ανωτέρω συγγραφείς, δημιουργούς για τη δουλειά τους και τονίζει πως με χαρά θα αναρτά κάθε πνευματική προσπάθεια των μελών της.

Πέμπτη 24 Μαρτίου 2016

Διδακτική επίσκεψη Γ΄ Τάξης στη Βουλή των Ελλήνων και Οικονομικός απολογισμός

    Την Τετάρτη 23 Μαρτίου 2016, οι μαθητές της Γ΄ Τάξης επισκέφθηκαν τη Βουλή των Ελλήνων, στα πλαίσια του μαθήματος της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής. Τη διδακτική αυτή επίσκεψη είχε κλείσει το σχολείο μας, με τους υπευθύνους της Βουλής, από το Νοέμβριο του 2015, αφού πολλά σχολεία κάθε χρόνο επισκέπτονται το Κοινοβούλιο για γνωριμία και ενημέρωση. Την επίσκεψη συνόδευσαν οι Καθηγητές: Καρούνια Ευγενία ΠΕ02 (διδάσκουσα το μάθημα "Κ.Π.Α."), Βουρτσιάνη Μαρία ΠΕ02 και Βασιλείου Αναστάσιος ΠΕ01. Κατά την ξενάγηση στο Ελληνικό Κοινοβούλιο, οι μαθητές μας είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για την ιστορία του, την πορεία του ελληνισμού από την ελληνική επανάσταση μέχρι σήμερα και τον ουσιαστικό του ρόλο στη διαμόρφωση του σύγχρονου ελληνικού κράτους. Τονίστηκε ότι αποτελεί το λίκνο της Δημοκρατίας, αφού μέσα σ' αυτό  γεννιούνται και προωθούνται για εκτέλεση οι νόμοι, θεσμοί του κοινωνικού μας οικοδομήματος. Οι μαθητές μας, καθ' όλη τη διάρκεια της ξενάγησης και ενημέρωσης, επέδειξαν άψογη στάση και συνεργάστηκαν με τους υπευθύνους της Βουλής, με αποτέλεσμα δικαίως να δεχτούν τα εύσημα των τελευταίων με το πέρας της ξενάγησης, προς ικανοποίηση των συνοδών καθηγητών τους και εν γένει της σχολικής μας κοινότητας. Οι ίδιοι οι μαθητές μας δεν έκρυψαν την ικανοποίησή τους για την επίσκεψή τους αυτή, όταν το μεσημέρι επέστρεψαν στο σχολείο.
Δείτε στον ακόλουθο σύνδεσμο φωτογραφίες απ' την επίσκεψη αυτή:
https://drive.google.com/folderview?id=0B6IAKM7YieQzWXdtZl9yT1IzX0k&usp=sharing 

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ: Συμμετείχαν 55 μαθητές της Γ΄ Τάξης. Χρήματα έφεραν 52 μαθητές: 52 x 2,50 ευρώ = 130 ευρώ. Κόστος μεταφοράς μαθητών με 60/άρι λεωφορείο: 130 ευρώ (με Φ.Π.Α.-τιμολόγιο). Υπόλοιπο: 0.