Τρίτη 13 Οκτωβρίου 2015

Αρχικό ενημερωτικό μήνυμα του Διευθυντού προς τους Γονείς των μαθητών 2015-16



 

ΕΛΛΗΝΙΚΗ   ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

ΠΕΡ/ΚΗ Δ/ΝΣΗ Π/ΘΜΙΑΣ & Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

Δ/ΝΣΗ Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ Γ΄ΑΘΗΝΑΣ

1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΛΙΟΥ

ΤΑΧ.Δ/ΝΣΗ: ΚΑΛΧΟΥ 58

Τ.Κ. ΠΟΛΗ: 13122, ΙΛΙΟΝ

ΤΗΛ: 2102626330, 2102626698 – FAX: 2102626330


                                                                                                           

   Αγαπητέ γονέα/κηδεμόνα,

ονομάζομαι Ρουκουτάκης Δημήτριος και είμαι ο Διευθυντής του 1ου Γυμνασίου Ιλίου, όπως αυτό ονομάσθηκε μετά την από 1ης /9/2011 συγχώνευση του πρώην 1ου με το 2ο Γυμνάσιο Ιλίου. Διά της παρούσης επιθυμώ να σας εκφράσω τις θερμότερες των ευχών μου για καλή σχολική χρονιά, υγεία και συνεχή πρόοδο του παιδιού σας, μεταφέροντας ταυτόχρονα τις ίδιες ευχές και του Συλλόγου Διδασκόντων του σχολείου μας, καθώς και να σας γνωστοποιήσω κάποιες απ’ τις σκέψεις και  αποφάσεις του Συλλόγου Διδασκόντων, όπως αυτές διατυπώθηκαν και αποφασίστηκαν στην προ ολίγων ημερών τακτική παιδαγωγική συνεδρίαση, που πραγματοποιήθηκε στο σχολείο με τη συμμετοχή όλων των καθηγητών.

   Το παιδί σας βαδίζει ήδη τα πρώτα του βήματα σε μια καινούρια βαθμίδα της εκπαίδευσης, που, αν και αποτελεί συνέχεια της προηγούμενης, ως προς τη λειτουργία της είναι διαφορετική. Έτσι, στο παιδί σας δε διδάσκει πλέον ένας δάσκαλος, όπως στο Δημοτικό, αλλά μεγάλος αριθμός καθηγητών, καθένας απ’ τους οποίους είναι απόλυτα εξειδικευμένος σε κάποιο γνωστικό αντικείμενο. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι απ’ τη μια το παιδί σας έχει να ωφεληθεί τα μέγιστα χωριστά από τον κάθε καθηγητή, απ’ την άλλη όμως καλείται και να προσαρμοστεί το συντομότερο στη νέα αυτή σχολική του πραγματικότητα.

   Όλοι εμείς εδώ είμαστε πρόθυμοι να βοηθήσουμε το παιδί σας στη γρηγορότερη προσαρμογή του στα νέα δεδομένα. Οι γνώσεις και η πείρα μας εκεί ακριβώς στοχεύουν. Ως λειτουργοί επιθυμούμε  το παιδί σας, ερχόμενο στο σχολείο μας, να εκπληρώσει στο μέγιστο βαθμό τους στόχους του, τα όνειρά του. Νοιαζόμαστε πραγματικά γι’ αυτό και απ’ τη μια επιδιώκουμε το υγιές κτίσιμο της προσωπικότητάς του κι απ’ την άλλη τη διαρκή  διεύρυνση των γνώσεών του. Πάνω σ’ αυτό όμως, θέλουμε και τη δική σας συνδρομή, τη δική σας βοήθεια. Θέλουμε τη συνεχή επαφή, την αδιάλειπτη επικοινωνία μαζί σας. Ελάτε στο σχολείο και ρωτήστε τους διδάσκοντες, τον υπεύθυνο καθηγητή της τάξης, τον υποδιευθυντή, εμένα, για όλα όσα αφορούν στο παιδί σας. Ελάτε και δώστε μας όποια πληροφορία θεωρείτε αναγκαία και χρήσιμη. Ελάτε να συζητήσουμε για τη συμπεριφορά, την πρόοδο, τα καθήκοντα και τις υποχρεώσεις του παιδιού σας.

   Πριν από λίγες μέρες ο σύλλογος των διδασκόντων έκανε την πρώτη του τακτική παιδαγωγική συνεδρίαση. Σ’ αυτήν ανταλλάξαμε ιδέες, γνώμες και απόψεις σχετικές με την καλύτερη δυνατή λειτουργία του σχολείου μας. Ανάμεσα στα άλλα κάναμε ειδική αναφορά στα παιδιά της Α΄ Τάξης, προκειμένου να τα βοηθήσουμε να ενταχθούν γρήγορα και ομαλά στο καινούριο τους σχολικό περιβάλλον. Για το σκοπό αυτό και ενημερώνω καθημερινά  όλα τα παιδιά, απ’ το βήμα τις πρωινής προσευχής, για όλα τα θέματα που τα αφορούν και με την παρούσα θεωρώ υποχρέωσή μου να ενημερώσω και εσάς γι’ αυτά.

   Στο σχολείο η φοίτηση είναι υποχρεωτική και ουδείς μαθητής μπορεί να απουσιάσει, αν δεν υπάρχει σοβαρός λόγος, όπως αυτός της ασθένειας. Στην περίπτωση αυτή οι απουσίες δικαιολογούνται είτε από τον κηδεμόνα είτε από τον θεράποντα ιατρό. Όλα τα σχετικά με τις απουσίες μπορείτε να τα πληροφορηθείτε μέσω του συνημμένου νόμου που σας αποστέλλω. Εάν ο μαθητής ασθενήσει κατά το χρόνο παραμονής του στο σχολείο, μπορεί να αποχωρήσει μόνο με άδεια του Δ/ντή ή -αν είναι απασχολημένος- του Υπ/ντή και πάντα με τη συνοδεία του κηδεμόνα του, αφού ο τελευταίος υπογράψει στο σχετικό τετράδιο.

   Το πρωί, μετά το κουδούνι των 8:15, η κεντρική είσοδος κλειδώνεται και μαθητής που καθυστέρησε γίνεται δεκτός μόνο με τον κηδεμόνα του ή με ιατρικό σημείωμα ή μετά από τηλεφωνική επικοινωνία με τον κηδεμόνα του. Η περιβολή και η εν γένει εμφάνιση του μαθητή πρέπει να είναι ευπρεπής, χωρίς προκλήσεις και ακρότητες και να συνάδει με τη μαθητική ιδιότητα. Το ίδιο προσεκτικοί οφείλουν να είναι οι μαθητές και στη γενικότερη συμπεριφορά τους μέσα κι έξω απ’ τη σχολική τους αίθουσα. Οφείλουν προσοχή και σεβασμό στους καθηγητές τους αλλά και στους συμμαθητές τους. Δεν επιτρέπεται να προκαλούν, να διαπληκτίζονται, να βιαιοπραγούν. Πρέπει να αγαπούν το σχολείο, να το προσέχουν και να μην προκαλούν σ’ αυτό ζημιές. Οι τελευταίες αυτές αποκαθίστανται απ’ αυτόν που σκόπιμα τις προκάλεσε, ο οποίος υφίσταται και τις ανάλογες κυρώσεις. Η καθαριότητα, επίσης, των χώρων είναι μέριμνα και των μαθητών. Αθλοπαιδιές επιτρέπονται μόνο στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής και δεν επιτρέπονται στα διαλείμματα.

   Με νόμο της Πολιτείας το κάπνισμα απαγορεύεται στους δημόσιους χώρους, συνεπώς και στο χώρο του σχολείου. Στο σχολείο δεν επιτρέπονται επίσης τα φορητά (κινητά) τηλέφωνα. Στο γραφείο των καθηγητών υπάρχει καρτοτηλέφωνο του Ο.Τ.Ε., απ’ το οποίο ο μαθητής μπορεί να κάνει κλήση ακόμη και προς κινητό τηλέφωνο, αν παραστεί ανάγκη. Μετά το πέρας των μαθημάτων του σχολείου ο μαθητής επιστρέφει στο σπίτι του και δεν παραμένει στο χώρο του σχολείου, εκτός και αν μετέχει σε δραστηριότητες υπό την καθοδήγηση και την εποπτεία κάποιου καθηγητή. Τέτοιες δραστηριότητες γνωστοποιούνται και στον κηδεμόνα του μαθητή, όπως για παράδειγμα η συμμετοχή στη χορωδία ή σε πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης κ.ο.κ.

   Τέλος, σας ενημερώνω ότι κατά τη διάρκεια των 4 (τεσσάρων) προηγούμενων σχολικών ετών και παρά τις τεράστιες δυσκολίες εξαιτίας της συγχώνευσης των δύο σχολείων και της έλλειψης χώρων και υποδομών, καταφέραμε πολλά και σημαντικά πράγματα προς την κατεύθυνση της ποιοτικότερης προσφοράς στους μαθητές μας, σε συνεργασία με το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων, το Δήμο και τη Υπηρεσία Β/θμιας Γ΄ Αθήνας. Πάνω απ’ όλα όμως, βάλαμε το μεράκι μας και απίστευτο προσωπικό χρόνο για να νιώσουν οι μαθητές καλύτερα και να δουλέψει το σχολείο αποδοτικότερα γι’ αυτούς. Αν υπήρχαν οι υποδομές σε αίθουσες και χώρους, η ζήτηση και φέτος ήταν τέτοια που θα αυξάναμε τη δύναμή μας κατά ένα ή και δύο τμήματα.

   Έτσι, ενδεικτικά να αναφέρουμε:

   Σχ. Έτος 2011-12: οργανώσαμε με μεγάλη προσοχή το αρχειακό υλικό των δύο σχολείων, ώστε να είναι άμεσα χρηστικό και να εξυπηρετείστε γρήγορα και σωστά και αξιοποιήσαμε στο μέγιστο βαθμό όλους τους χώρους του σχολείου, διδακτικούς, βοηθητικούς και αποθηκευτικούς. Βάψαμε επιφάνειες, καθαρίσαμε υπόγεια, συντηρήσαμε υλικοτεχνικές υποδομές και δίκτυα δεκαετιών, απολυμάναμε όλους τους χώρους και αναγομώσαμε όλους τους πυροσβεστήρες μας απ’ την αρχή και όλα με εγγυήσεις σωστής και νόμιμης λειτουργίας. Επίσης και πάντα με γνώμονα την ασφάλεια των μαθητών στο μέτρο του εφικτού, είμαστε το μοναδικό σχολείο που με βάση επίσημες οδηγίες του ΟΑΣΠ, δουλέψαμε με τους μαθητές, πάνω σε οργανωμένη βάση, μεθόδους αντισεισμικής προστασίας και προβήκαμε σε τρεις πρόβες σεισμού με πολύ καλά αποτελέσματα, λόγω της παλαιότητας του κτίσματος που κληθήκαμε να διαχειριστούμε. Τέλος, προχωρήσαμε και σε αισθητική και λειτουργική αναβάθμιση του ζωτικού χώρου των μαθητών μας, τοποθετώντας πάγκους και παγκάκια σε όλο το εύρος του αύλειου χώρου, βάφοντας το τερέν εκγύμνασης των μαθητών και προβαίνοντας σε εκτεταμένη δενδροφύτευση στις πλευρές της αυλής. Τέλος, ολοκληρώσαμε με απόλυτη επιτυχία αρκετά σχολικά προγράμματα και τα παρουσιάσαμε στο τέλος της σχολικής χρονιάς σε εορταστική ατμόσφαιρα.

   Σχ. Έτος 2012-13: εξασφαλίσαμε, καθαρίσαμε, βάψαμε και λειτουργήσαμε, σε οργανωμένη βάση, για πρώτη φορά, σχολική βιβλιοθήκη, αφού αξιοποιήσαμε από την προηγούμενη σχ. χρονιά, προς αυτή την κατεύθυνση, χώρο του δευτέρου ορόφου. Μάλιστα οργανώσαμε με μεγάλη ανταπόκριση και επιτυχία την 1η μας Έκθεση Βιβλίου και έτσι προβήκαμε και στην αγορά αρκετών τίτλων.

   Επίσης προβήκαμε σε πολλές και διαφορετικού τύπου δράσεις, όπως: α. κατά της βίας. β. επίσκεψη συγγραφέως και επικοινωνία με μαθητές.  γ. ενημέρωση μαθητών ΣΤ΄ Δημοτικού και Γ΄ Γυμνασίου για τα προγράμματα σπουδών της φετινής σχολικής τους χρονιάς, σε συνεργασία με το ΚΕΣΥΠ Ιλίου. δ. επίσκεψη μαθητών Γ΄ στα ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ-ΣΕΚ Ιλίου για επιτόπια ενημέρωση. ε. δράση: «΄Αρση των στερεοτύπων και αποδοχή της διαφορετικότητας» με μεγάλη απήχηση στους μαθητές μας και επιτυχία στη παρουσίαση στο Δήμο μας.  στ. συμμετοχή σχολείου μας σε διαγωνισμό φωτογραφίας του Δήμου μας και 1ο βραβείο για μαθητή μας. ζ. δράση «Γερμανικά σε κίνηση» στο αύλειο χώρο του σχολείου

    Σε υλικοτεχνικό επίπεδο, αποκαταστήσαμε χρόνιο και οξύ πρόβλημα του δικτύου θέρμανσης, μπαζώσαμε και τσιμεντώσαμε μεγάλη και άκρως επικίνδυνη τάφρο στο χώρο των βρυσών, που τυχαία ανακαλύψαμε μετά από 45 χρόνια (!) και συντηρήσαμε κάθε χώρο στο μέτρο του δυνατού… Ακόμη, όπως κάθε χρόνο, το σχολείο απολυμάνθηκε, έγινε έλεγχος του καυστήρα φυσικού αερίου και αναγομώθηκαν όλοι οι πυροσβεστήρες μας. Σε επίπεδο πρόληψης, επίσης, συνεχίσαμε τις πρόβες σεισμού με πολύ καλούς χρόνους εκκένωσης του κτιρίου απ’ τους μαθητές και το προσωπικό.

   Το μεγάλο όμως ζητούμενο και στοίχημά μας για το μέλλον, το κτιριακό μας πρόβλημα, ήταν αυτό που με προτεραιότητα «τρέξαμε» με το Σ. Γονέων & Κηδ/νων και το δρομολογήσαμε σε        βάση ανέγερσης νέου διδακτηρίου, στο ίδιο οικοδομικό τετράγωνο, αφού εξασφαλίσαμε, ως προϋπόθεση,  τη συναίνεση Υπηρεσίας, Δήμου, ΟΣΚ, μέσα από σχολικά συμβούλια και έγγραφα. 

   Τέλος, «τρέξαμε» και αρκετά προγράμματα πάνω στα οποία δουλέψαμε και φέτος με τους μαθητές μας, το περιβαλλοντικό, τα δύο πολιτιστικά και τη έκδοση τεσσάρων φύλλων της σχολικής μας εφημερίδας, που τα παρουσιάσαμε σε ειδική εκδήλωση στο τέλος της χρονιάς.

     Σχ. Έτος 2013-14:  Ξεκινήσαμε και ολοκληρώσαμε με επιτυχία τρεις (3) πρόβες σεισμού και φέραμε σε πέρας όλες τις δράσεις, τα προγράμματα και επισκέψεις των μαθητών μας, σε συνεργασία μαζί τους. Συγκεκριμένα:

 Α. ΔΡΑΣΕΙΣ: α. Έργα Ζωγραφικής – Δράση Αντιφασιστική, Αντιρατσιστική. β. «Μέρα λευκού μπαστουνιού» - Βιωματική ομιλία-δράση απ’ τον Αντ/ρχο, Κο Αυγουλά στο σχολείο μας. γ. Δράση καθαρισμού των τμημάτων σε εβδομαδιαία βάση και βράβευση του καθαρότερου τμήματος στο τέλος του χρόνου. δ. Επίσημη παρουσίαση της οργανωμένης Βιβλιοθήκης μας και αγορά πολλών τίτλων βιβλίων προς χρήση των μαθητών μας. ε. Έργα Ζωγραφικής για το «Παρατηρητήριο» - Πρόληψη της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού – Δράση «+δημιουργώ»-Συμμετοχή σε διαγωνισμό. στ. ΚΕΣΥΠ Ιλίου: ενημέρωση Γ΄ τάξης για σπουδές σε ΓΕΛ-ΕΠΑΛ. ζ. Ημερίδα στο δήμο Ιλίου: «Προσανατολισμός μαθητών Γ΄ Τάξης». η. Οικολογική Εταιρεία Ανακύκλωσης: «Αλλάζοντας συμπεριφορές. Σχολεία για ανακύκλωση». θ. Αθλητισμός: Αγώνας βόλεϋ με το 6ο Γυμνάσιο Ιλίου. ι. Δήμος Ιλίου: Παρουσίαση comic από ΑΜΕΑ – άτομα με αναπηρία. κ. Σίτιση μαθητών μας με προβλήματα καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.

Β. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ: α. «Μαθαίνω να ζωγραφίζω ελεύθερα». β. «Βάζω το σκάκι στη ζωή μου». γ. «Απ’ τη σχολική τάξη στη σκηνή – εργαστήριο θεατρικής αγωγής».

Γ. PROJECTS: α. «Επικοινωνώ, αισθάνομαι, είμαι ο εαυτός μου». β. «Δημιουργική τέχνη-διακόσμηση». γ. «Ο κόσμος μας μια μουσική»-Συμμετοχή σε διαγωνισμό.

ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ-ΕΚΔΡΟΜΕΣ:

     Πάρκο Τρίτση, Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, Ρωμαϊκή Αγορά, Αρχαίο Θέατρο Διονύσου, Άλσος Βεΐκου, Θεατρικό Εργαστήρι στο Κάραβελ, Αθλητικές εγκαταστάσεις Ραδιοφωνίας, Βράχος Ακρόπολης-Πλάκα, επίσκεψη στο κέντρο πρόληψης «Φαέθων»-διαχείριση άγχους, Σούνιο-Ναός Ποσειδώνα-Λαύριο. Δεν πραγματοποιήθηκαν οι προγραμματισμένες επισκέψεις των μαθητών στο θέατρο «Κνωσσός» («Ελένη» Ευριπίδη) στην Αθήνα και στο θέατρο «Μελίνα» (Ομήρου «Οδύσσεια») στο Καματερό, λόγω οικονομικής αδυναμίας των μαθητών.

    Όλα τα ανωτέρω παρουσιάστηκαν σε ειδική απογευματινή εκδήλωση στο τέλος της σχολικής χρονιάς.

    Σοβαρή εξέλιξη όμως σημειώθηκε και στο κτιριακό μας πρόβλημα, μετά από τόσες προσπάθειες, συμβούλια, έγγραφα προς όλους και προτάσεις που καταθέσαμε. Ο Δήμος, έβαλε σε προτεραιότητα το σχολείο μας, έναντι των άλλων, για έλεγχο στατικότητας από τον κορυφαίο και επιστημονικά τον πλέον αξιόπιστο φορέα στη χώρα μας, το Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο. Έτσι η ομάδα του Καθηγητή Κου Σπυράκου με τους μεταπτυχιακούς υποτρόφους του σε θέματα στατικής επάρκειας, προχώρησε σε ενδελεχή έλεγχο στις κολόνες του κτίσματος, με αφαίρεση του σκυροδέματος και αποκάλυψη του σιδερένιου οπλισμού τους. Η διαδικασία αυτή κράτησε πολλούς και δύσκολους μήνες για το σχολείο και ολοκληρώθηκε με μεγάλη καθυστέρηση στις αρχές καλοκαιριού, λόγω και των αυξημένων υποχρεώσεων της επιστημονικής ομάδας στους πρόσφατους σεισμούς της Κεφαλλονιάς. Τελικά, και ενώ, ευτυχώς, τα προφορικά αποτελέσματα των ερευνών ήταν άκρως καθησυχαστικά για την ασφάλεια των μελών της σχολικής κοινότητας, ήρθαν οι εκλογές αυτή τη φορά να καθυστερήσουν ακόμη περισσότερο τη διαδικασία αποκατάστασης των φθορών που υπέστη το κτίσμα απ’ τους παραπάνω ελέγχους. Έτσι, στη διάρκεια του καλοκαιριού δεν επισπεύσθηκαν οι διαδικασίες αποκατάστασης, αλλά τουλάχιστον ο Δήμος, με διαγωνισμό, «έκλεισε» την επισκευαστική εταιρεία για εργασίες απ’ το Σεπτέμβρη του ερχόμενου σχολικού έτους. Ακόμη, απ’ αυτή τη σχολική χρονιά το σχολείο μπήκε απ’ το Δήμο και σε τροχιά ενεργειακής αναβάθμισης, μαζί με άλλα σχολεία, για αλλαγή όλων των υαλοπινάκων (γυάλινων επιφανειών) του σχολείου. Το μεγάλο κέρδος αυτής της χρονιάς, αφού δε διαφαίνεται από πουθενά πλέον δυνατότητα ανέγερσης νέου διδακτηρίου, σε τέτοιες εποχές, είναι η σιγουριά μας για την επάρκεια και ασφάλεια του υπάρχοντος κτίσματος, όπως προφορικά, μέχρι τώρα, μας διαβεβαίωσαν. Αναμένουμε και το επίσημο έγγραφο του πορίσματος.

   Τέλος, όπως κάθε χρόνο, το σχολείο απολυμάνθηκε, έγινε έλεγχος του καυστήρα φυσικού αερίου και αναγομώθηκαν όλοι οι πυροσβεστήρες μας.

     Σχ. Έτος 2014-15: 

Με την έναρξη της σχολικής χρονιάς επισπεύσθηκαν και ολοκληρώθηκαν οι εργασίας αποκατάστασης των φθορών που αναφέρθηκαν στο τέλος της προηγούμενης χρονιάς και επιπλέον, μέχρι το Δεκέμβριο του ’14, ολοκληρώθηκε η ηλεκτρονική αναβάθμιση της Α.Π.Χ., μέσω προγράμματος του Υπουργείου, που ανέλαβε ο δήμος να υλοποιήσει στο σχολείο μας.


1. Προμήθεια λειτουργικού φορητού φωριαμού για laptop και προτζέκτορα. 2. Δημιουρία αίθουσας για τα ξενόγλωσσα μαθήματα. 3. Αξιοποίηση του χώρου της Βιβλιοθήκης (Αναγνωστήριο, Δανεισμός,  Ψυχαγωγία με επιτραπέζια). 4. Ηλεκτρονική αναβάθμιση της Α.Π.Χ. με ό,τι πιο σύγχρονο και πρωτοποριακό κυκλοφορεί σήμερα στις ΤΠΕ, που παρέχει τη δυνατότητα της εξ ολοκλήρου ηλεκτρονικής διδασκαλίας των μαθημάτων. Ενημερωτικά,η ηλεκτρονική αυτή αναβάθμιση περιλαμβάνει μεγάλη διαδραστική οθόνη αφής Led 75΄΄– Η/Υ, Ruck και 25 tablets note, μία για κάθε μαθητή ενός τμήματος, με τελευταίου τύπου λογισμικό Samsung. Σε καθημερινή πλέον βάση οι μαθητές μας, με τις οδηγίες των καθηγητών τους, αξιοποιούν τις ΤΠΕ επ’ ωφελεία τους. Ευχαριστούμε το Δήμο μας, που, σε συνεργασία με το ΥΠΟΠΑΙΘ, μας πρότεινε και τελικά μας επέλεξε για το πρόγραμμα αυτό. 5. Συνεργασία του σχολείου με το "British Council" για διδακτικά λογισμικά πλήρως εναρμονισμένα σε διδασκόμενα γνωστικά αντικείμενα. 6. Ολοκλήρωση των σεμιναρίων της ενδοσχολικής επιμόρφωσης των εκπ/κών στην ηλεκτρονική διδασκαλία. 7. Κόψαμε τις Βασιλόπιτες των μαθητών και καθηγητών στο σχολείο μας για τη νέα χρονιά 2015, όπως κάνουμε κάθε χρόνο. 8. Την Παρασκευή, 30/1/15, το σχολείο γιόρτασε τους Τρεις Ιεράρχες με σχολικό εκκλησιασμό και με μοίρασμα ατομικών αρτιδίων. 9. Την Τετάρτη, 11/2/15, σύγκληση απ' τον Δ/ντή του σχολείου προγραμματισμένου Σχολικού Συμβουλίου, για λήψη πολύ σημαντικών αποφάσεων σε σχέση με το κτιριακό του σχολείου.10. Ενημέρωση των μαθητών της Γ΄ Τάξης του σχολείου μας από κλιμάκιο γιατρών του νοσοκομείου "Αττικό", για θέματα εφηβείας και υγείας. 11. Τοποθέτηση 48 μεγάλων φωτιστικών σωμάτων οροφής σε όλες τις αίθουσες του σχολείου καθώς και σε λοιπούς λειτουργικούς χώρους και 9 Λευκών Πινάκων στις Αίθουσες διδασκαλίας. 12. Επιμορφωτικό-Εργαστηριακό Σεμινάριο Φιλολόγων, στην αναβαθμισμένη ηλεκτρονικά Α.Π.Χ. για την προσέγγιση της Νεοελληνικής γλώσσας στο Γυμνάσιο. 13. Η Υπηρεσία Πρασίνου του Δήμου περιποιήθηκε όλα τα φυτεμένα δέντρα στον αύλειο χώρο μας και μας φύτεψε 12 δενδρύλλια πικροδάφνες. 14. Την Τετάρτη 13/5/15, πραγματοποιήσαμε, όπως κάθε χρόνο, τη γιορτή κλεισίματος του σχολικού έτους 2014-15, όπου παρουσιάστηκαν όλες οι δράσεις του σχολείου μας που έλαβαν χώρα στη διάρκεια της σχολικής χρονιάς, τα projects μας, τα έργα Τεχνολογίας και Καλλιτεχνικών, οι διακρίσεις των μαθητών μας και επιδόθηκαν στους αποφοίτους μας αναμνηστικά δώρα, που από κοινού με το Σύλλογο Γονέων/Κηδεμόνων προμηθευτήκαμε για τους μαθητές της Γ΄τάξης. 15. Ολοκληρώθηκε το μοντάρισμα του σιδερένιου σκελετού του νέου, μεγάλου βάθρου μας στην Α.Π.Χ.  Απ' τη νέα λοιπόν χρονιά, πέραν όλων των άλλων, στην ηλεκτρονικά αναβαθμισμένη Α.Π.Χ. μας θα είμαστε σε θέση να "ανεβάσουμε" μέχρι και θεατρική παράσταση με τους μαθητές μας.


1. Επικαιροποίηση του σχεδίου εκκένωσης του κτιρίου σε περίπτωση σεισμού, για το σχολικό έτος 2014-15 και πραγματοποιήσαμε τρεις (3) πρόβες σεισμού με πολύ καλά αποτελέσματα.
2. Αθλητικές δραστηριότητες στις 6 Οκτωβρίου 2014, ημέρα άθλησης σε όλες τις σχολικές μονάδες. 3. Δράση καθαρισμού των αιθουσών σε εβδομαδιαία βάση (Παρασκευή μεσημέρι), με έπαθλο διακοσμητικά γλαστράκια. 4. Όπως κάθε χρόνο, συγκεντρώσαμε τρόφιμα για το "Χαμόγελο του παιδιού. 5. Συνεχίσαμε τη δράση συγκέντρωσης των άδειων μπαταριών. 6. Επίσης συνεχίσαμε τη συλλογή πλαστικών καπακίων (πωμάτων) 7. Μαθητές μας κέρδισαν το 2ο βραβείο σύνθεσης, ενορχήστρωσης και εκτέλεσης τραγουδιού σε μουσικό μαθητικό διαγωνισμό, υπό την αιγίδα της Ιεράς μας Μητροπόλεως. 8. Βιωματικό σεμινάριο στους μαθητές μας της Α΄τάξης, στα πλαίσια της ευαισθητοποίησης των μαθητών μας σε θέματα αποδοχής της διαφορετικότητας και άρσης των ανισοτήτων. 9. 6-7 μαθητές από κάθε τμήμα πήραν μέρος στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα "Μουσείο Ελληνικού Σχολείου", που διοργάνωσε το Φ.Π.Ψ. της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημόυ Αθηνών. 10. Στις 6/3/15, οι μαθητές μας, ζωγράφισαν κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού ("bullying"), στα πλαίσια της πανελλήνιας ημέρας με αυτό το θέμα. 11. Το σχολείο μας, σε συνεργασία με τις Κοινωνικές Δομές του Δήμου μας, συγκέντρωσε τρόφιμα για τις ευπαθείς κοινωνικές ομάδες των συμπολιτών μας. 12. Την Παρασκευή 20/3/15, οι μαθητές μας, διάβασαν, προβληματίστηκαν και ζωγράφισαν κατά του Ρατσισμού και των Φυλετικών διακρίσεων, στα πλαίσια της διεθνούς ημέρας με αυτό το θέμα. 13. Την Τρίτη 24/3/15,καθηγητές, μαθητές και γονείς συγκεντρωθήκαμε στην Α.Π.Χ. "Αλέξανδρος Καββαδάς" και γιορτάσαμε την επέτειο της Ελληνικής Επανάστασης του 1821. 14. Την Παρασκευή 27/3/15, οι μαθητές μας, της Γ΄ Τάξης, προέβησαν στη συγγραφή σύντομου άρθρου, με θέμα: "Εμείς - ο κόσμος - το μέλλον", στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού 'Ετους Ανάπτυξης 2015. Στις 13/5/15 δοκίμιο μαθήτριάς μας πήρε την 1η θέση ανάμεσα σε όλα τα Γυμνάσια της Αττικής και στα μέσα Ιουνίου 2015, με νέο εισερχόμενο έγγραφο απ' το Υπουργείο Παιδείας, αυτή τη φορά, πληροφορηθήκαμε την τεράστια επιτυχία της μαθήτριάς μας σε επίπεδο πλέον Επικράτειας. Συγκεκριμένα, το άρθρο της μαθήτριάς μας κατέλαβε την 3η θέση πανελλαδικά !!!

Γ. PROJECTS:

    Α΄ ΤΑΞΗ: α. «Επιθετικότητα και εφηβικός εκφοβισμός, ένας ύπουλος κοινωνικός εχθρός»

                       β. «Νικάμε τη φοβία, κερδίζουμε φιλία»

                       γ. «Ο κόσμος μας μια μουσική»

                       δ. «Δημιουργική τέχνη και διακόσμηση»

    Β΄ ΤΑΞΗ: α. «Τα μεγάλα μοναστικά κέντρα της Ελλάδας: θεματοφύλακες πίστης, παράδοσης και

                           πολιτισμού»

                       β. «Ταξιδεύοντας σε 4 πόλεις της Γερμανίας»

                       γ. «Μουσικές δημιουργίες»

                       δ. «Ακρόπολη: αιώνιο μνημείο Τέχνης και Πολιτισμού»

Δ. ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ-ΕΚΔΡΟΜΕΣ:

Πάρκο Τρίτση - πολυχώρος “escape”, Εθνικό-Αρχαιολογικό Μουσείο Αθηνών, Βυζαντινό Μουσείο Αθηνών, Νέο Μουσείο Ακροπόλεως, 5ο ΣΕΚ Ιλίου (Σ.Ε.Π.), Δημοτικές αθλητικές εγκαταστάσεις Ραδιοφωνίας, Φιλοσοφική Σχολή Πανεπιστημίου Αθηνών – Ζωγράφου (Μουσείο Σχολείου), Περιήγηση στο ιστορικό κέντρο των Αθηνών με το «Happy train”, Βουλή των Ελλήνων, Ημερήσια στη Λίμνη Ηραίου και στο Λουτράκι.

  Τέλος, όπως κάθε χρόνο, το σχολείο απολυμάνθηκε, έγινε έλεγχος του καυστήρα φυσικού αερίου και αναγομώθηκαν όλοι οι πυροσβεστήρες μας.

     Σχ. Έτος 2015-16:

   Η φετινή σχολική χρονιά 2015-16, αν και ξεκίνησε με αρκετά προβλήματα, παρ' όλ' αυτά καταφέραμε με προσωπικές προσπάθειες και τα αντιμετωπίσαμε γρήγορα και αποτελεσματικά. Συγκεκριμένα, μέχρι και τις 8/9/15, διαθέταμε μόλις το 3% των απαιτούμενων φετινών βιβλίων. Μέσα στο δύσκολο κλίμα  της τελευταίας περιόδου, η ανάδοχος εταιρεία διανομής των βιβλίων δε μας προμήθευσε εγκαίρως (μέσα στο καλοκαίρι, όπως κάθε χρόνο) τα σχολικά εγχειρίδια.  Έτσι, οι καθηγητές, επιδοθήκαμε σε απίστευτο αγώνα δρόμου, φορτώνοντας οι ίδιοι βιβλία από τα αποθέματα του περσινού κέντρου διανομής, ώστε να είμαστε σε θέση να μοιράσουμε τα βιβλία στους μαθητές μας την ημέρα του Αγιασμού. Αυτή τη στιγμή, μας λείπει ακόμα ένα 5% περίπου των βιβλίων, το οποίο και αναμένουμε. Ακόμη, αν και ξεκινήσαμε με αρκετές ελλείψεις καθηγητών, η Υπηρεσία σχετικά γρήγορα φέτος μας κάλυψε τα κενά και από τις 20/9/15 διαθέτουμε πλέον όλο το διδακτικό προσωπικό που χρειαζόμαστε. Τέλος, έχουμε ήδη ξεκινήσει τα τρία (3) projects της Α΄ Τάξης, τα τρία (3) της Β΄ Τάξης και τα τρία (3) της Γ΄ Τάξης, έχουμε δρομολογήσει τις επισκέψεις μας μέχρι και το Δεκέμβριο και  ολοκληρώσαμε, ήδη, με απόλυτη επιτυχία δύο (2) πρόβες σεισμού, για την ασφάλεια των μαθητών μας και του προσωπικού.  Κλείνοντας, σας ενημερώνουμε ότι ξεκινήσαμε, με την τοποθέτηση 6/μετρων σωλήνων, τη διαδικασία τοποθέτησης φιλέ πάνω από τα κιγκλιδώματα, ώστε να τοποθετήσουμε τέρματα ποδοσφαίρου στον αύλειο χώρο  και ότι έχουν απολυμανθεί ήδη όλοι οι χώροι.

   Αυτά και άλλα, που για να μη σας κουράσω δεν αναφέρω, θέλουμε και φέτος να συνεχίσουμε με τους μαθητές μας, σε πείσμα των χαλεπών καιρών και όλων όσων σκόπιμα βάλλουν κατά του δημοσίου σχολείου, που αν και δε διαθέτει σύγχρονες υποδομές, εξακολουθεί παρά ταύτα να διαθέτει δασκάλους με όρεξη και διάθεση για προσφορά, πέρα απ’ τα τεράστια επαγγελματικά προβλήματα που καθημερινά αντιμετωπίζουν. Η στήριξή τους από σας είναι το κουράγιο τους για να συνεχίσουν και η ανταμοιβή τους το χαμόγελο των μαθητών τους και παιδιών σας.

   Όλα αυτά θεωρώ ότι πρέπει να τα γνωρίζετε, ωστόσο επιμένω να πιστεύω στη ζώσα και πάντα καλοπροαίρετη επικοινωνία, γι’ αυτό και σας καλώ και πάλι να έρχεστε τακτικότατα στο σχολείο και να είστε κοντά στο Σύλλογο Γονέων για διαρκή ενημέρωση και ετοιμότητα στα τρέχοντα θέματα που σας αφορούν. Σύντομα, με πρόσκλησή μου, θα σας καλέσω κάποιο απόγευμα να γνωριστούμε από κοντά και να αναφερθούμε με περισσότερες λεπτομέρειες σε πολλά και χρήσιμα θέματα που αναφέρονται στη φοίτηση του παιδιού σας.  

 

       Ίλιον, 12-10-2015.                                                                                      

                                                                                                          Με εκτίμηση, 

                                                                                                      Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ

                                                                                              ΡΟΥΚΟΥΤΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
                                                                                                         ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ

                                                                                                         

                                                                                            

                                                                                                  

                                                                                                  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου